Kawasaki Blitz R
| |
Bore : 53 mm
Stroke : 50.6mm
Isi silinder : 111 cc
Kompresi : 9.3 : 1
| |
Kawasaki Athlete
| |
Bore : 56 mm
Stroke : 50.6mm
Isi silinder : 124,6 cc
Kompresi : 9.8:1
| |
Kawasaki Ninja
| |
Bore : 62 mm
Stroke : 41,2mm
Isi silinder : 224,5 cc
Kompresi : 11.5:1
| |
Kawasaki KLX 250 1
| |
Bore : 72 mm
Stroke : 61,2mm
Isi silinder : 249cc
Kompresi : 11 : 1
| |
Yamaha Crypton
| |
Bore : 49 mm
Stroke : 54mm
Isi silinder : 101.8 CC
Kompresi : 9.0 : 1
| |
Yamaha Mio
| |
Bore : 50.0mm
Stroke : 57.9 mm
Isi silinder : 113.7 cc
Kompresi : 8.8 : 1
| |
Yamaha Jupiter z
| |
Bore : 51.0mm
Stroke : 54.0 mm
Isi silinder : 110.3 cc
Kompresi : 9.3 : 1
| |
FORCE
| |
Bore : 50,0mm
Stroke : 57,9 mm
Isi silinder : 114cc
Kompresi : 9,3 : 1
| |
Yamaha Jupiter MX
| |
Bore : 54mm
Stroke : 58,7 mm
Isi silinder : 135 cc
Kompresi : 10.9 : 1
| |
Yamaha Vixion
| |
Bore : 57mm
Stroke : 58,7 (mm)
Isi silinder : 149.8cc
Kompresi : 10.4 : 1
| |
Yamaha Scorpio Z
| |
Bore : 70
Stroke : 58 mm
Isi silinder : 223cc
Kompresi : 9.5 : 1
| |
Yamaha RX King
| |
Bore : 58mm
Stroke : 50 mm
Isi silinder : 132cc
Kompresi : 7.1 : 1
| |
Yamaha RXZ
| |
Bore : 56mm
Stroke : 54 mm
Isi silinder : 133cc
Kompresi : 7.0 : 1
| |
Yamaha F1Z
| |
Bore : 52mm
Stroke : 52mm
Isi silinder : 110.4cc
Kompresi : 7.1 : 1
| |
Yamaha Alfa
| |
Bore : 50mm
Stroke : 52mm
Isi silinder : 102.1 cc
Kompresi : 7.2 : 1
| |
Honda GL 100
| |
Bore : 52mm
Stroke : 49.5mm
Isi silinder : 105.1 cc
Kompresi : 9.2 : 1
| |
Honda GL Max
| |
Bore : 56.5mm
Stroke : 49.5mm
Isi silinder : 124.1 cc
Kompresi : 9.2 : 1
| |
Honda GL Pro
| |
Bore : 61.0mm
Stroke : 49.5mm
Isi silinder : 144.7cc
Kompresi : 9.2 : 1
| |
Honda Supra
| |
Bore : 50.0mm
Stroke : 49.5mm
Isi silinder : 97.1 cc 8
Kompresi : 8 : 1
| |
Honda Tiger
| |
Bore : 63.5mm
Stroke : 62.2 mm
Isi silinder : 196.9cc
Kompresi : 9.0 : 1
| |
Honda Megapro
| |
Bore : 63,5mm
Stroke : 49,5 mm
Isi silinder : 156.7cc
Kompresi : 9.0 : 1
| |
Honda CS-1
| |
Bore : 58mm
Stroke : 47,2 mm
Isi silinder : 124.7 cc
Kompresi : 10.7 : 1
| |
Honda Supra PGM FI
| |
Bore : 52,4mm
Stroke : 57,9 mm
Isi silinder : 124.8cc
Kompresi : 9.0 : 1
| |
Honda Blade
| |
Bore : 50mm
Stroke : 55,6 mm
Isi silinder : 109.1 cc
Kompresi : 9.0 : 1
| |
BEAT
| |
Bore : 50mm
Stroke : 55 mm
Isi silinder : 108 cc
Kompresi : 9,2 : 1
| |
Vario
| |
Bore : 50mm
Stroke : 55 mm
Isi silinder : 108 cc
Kompresi : 10.7:1
| |
Vario techno
| |
Bore : 52,4mm
Stroke : 57,9mm
Isi silinder : 124,8 cc
Kompresi : 11.0:1
|
Comments
Post a Comment